Årets julklapp - ganska fel ute

Jag tittade efter mitt inläg jag skrivit om vad jag trodde kunde bli årets julklapp, men nej, det blev ingen ekologisk tröja eller lågenergilampa, den blev en upplevelse.
Oooh, så det är bara att kolla efter upplevelser i min långa julklappslista ett par blogginlägg bort ^^

I dagens DN står det dessutom att vi räknas handla för 61 miljarder kronor i december månad, vilket är 6600 kr per person.
Gaaalet mycket pengar.
Jag kommer knappast komma upp i den summan, då skulle jag inte kunna betala mina räkningar, med mina 7942 (?) kronor!
För ett år sen skulle det ha gått rent ekonomiskt, men jag skulle inte vilja komma upp i den summan...

Där har vi typ den enda bra saken med att ha liten släkt, man sparar julklappspengar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se