Dagen och Djursholm

Hamnade där idag, det var nog inte det smartaste beslutet, men nu blev det så.
Jag hade tänkt att plugga och gå till pappa idag, men det blev inget av de sakerna som gjordes.
Istället åkte jag med Carro runt på Barkarby handelsplats.
Köpte en julklapp till kusinens pappa och fick en film i julklapp av Carro (japp, jag vet om den) där.
Är fortfarande extremt velig om vilken mobil jag ska ha...

Till lunch blev det Donken och jag åt upp verkligen all min mat, blev vrålhungrig helt plötsligt.
Efter Carro köpt sin Xbox hade jag tänkt att åka hemåt (fast det ville jag ju ente egentligen) men jag följde med henne till Djursholm och spelade Lego-Star Wars, gick och hämtade barn i skolan och åkte till Täby C för första gången och köpte godis där.
Först efter det åkte jag hemåt.

Låg, eller satt menar jag, på bussen, skulle ju ändå till slutstationen...
När jag vaknade till den sista kvarten insåg jag hur tråkigt det måste vara att vara busschafför.
Åkte bussen i iallafall 45 minuter men för mig var det ju okej, jag sov ju haha!
Blev sen pendel, buss och en mööörk promenix hem :S
Var helt hemma vid 19.15 ungefär.

Ojdå.


Kommentarer
Postat av: den gula skylten

Jag ska slå in den, du kommer aldrig ana vad det är!

2008-11-13 @ 22:45:49
Postat av: den inte så gula skylten

Ha! Isånnafall måste du vara jättepåhittig med formen på paketet!

2008-11-13 @ 23:00:39
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se