Försov mig

För jag hade inte med mig min väckarklocka till Västerås.
Så pissigt att vakna 8.05 när man hade tänkt att gå upp 6.30 och gå hemifrån 8.00!
Jag kan inte säga att det löste sig, för jag hann bara slurpa i mig nyponsoppa och klä på mig och hann inte med den för mig ack så viktiga morgonrepetionen.
På tentan kunde man få 28 poäng totalt.
G är hälften, 14.
När jag, utifrån det jag skrivit (och inte skrivit) räknade ihop den poäng jag borde få, blev det 7 och ½.
IG- typ haha...
Fast det är inte roligt, man vill bara gråta.
Men orka det!
Jag ska istället göra något åt min hunger.
Blev att runna hem efter tentan, packa väskan och sen dra till tåget.
Åhå så bra det är att jag bor mindre än 10 min bort från stationen!
Jag hann till tåget med 3 minuters marginal.
På tåget åt jag ett grönt äpple och i metropolen Bålsta hade någon rånat spärren.
Ja herregud.
Vad hungrig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se