Hemma!

Lite senare än jag hade tänkt, men ändå...
Var och träffade Carro PÅ Djursholm.
Handlade på Konsum (mobilpengar, Ben & Jerrys-glass och dvd-filmerna På Smällen och Talladega Nights) åkte sen och köpte sallad och jag knäckte Carros bils dörr :S
Lekte och jagade sedan med Micha (stavning?) och medans vi åt hade vi typ ät- och stirrtävling med en ekorre...
Gick ner i Strandvägen-villans källare och spelade Xbox, det gick sådär alltså, haha.
I allt spelande tog vi sen en paus och käkade glassen vi köpt och plötsligt var det dags för Carro att jobba igen.
Jag fick åka till Carros lillkilles skola och fick misstänksamma blickar ifrån personalen om vad jag gjorde där och efter det blev det gitarrlektion för att sen bli skjutsad i sjusitsbilen till buss 178.
Kom på att den stannade i Kista och att jag kunde ta bussen till Tibble därifrån, och så fick det bli efter typ 2 h shopping.
Dock kände jag att utbudet i affärerna, främst klädaffärerna var mindre fint så jag fick bara en stickad tröja köpt, en som jag har i svart redan, haha.
Denna ifrån H&M:

Fast i grönt alltså, och en storlek mindre för den töjer sig endel.

Sen köpte jag lite småplock på Indiska, men inget mer än så.
Jag tänkte att jag måste vara inställd på "lågkonjuktur-mode" haha.
Nej men nu vet jag att jag inte vill ha något ifrån Kista bra att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se