Hemma-hemma!

Kungsängen alltså.
Kom hem vid 16.15 ungefär.
Gick hem ifrån tågstationen, vilket var rätt skönt, men tog längre tid än vanligt.
Det beror antagligen på att jag inte tränat på typ ett år och att vi åt en massa pizza till frukost/lunch idag.
Jag hade mp3:n i öronen så jag hörde inte om jag flåsade haha.
Vill inte veta hur dålig kondisen har blivit, det räcker med att veta det jag kommit fram till själv...
Men hem kom jag, nån minut tidigare än vad det hade tagit med buss.

Lite bättre, liiite finare som vi brukar säga!

Ps. Nope, det blev inget V-ås idag. Kom hem lite för sent för att orka packa och ha mig. Så imorron bitti it is! Ds

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kan nog få tv å sånt till helgen när majsan får fåtölj säger päron

2008-11-16 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se