Idol rocks!

Rocktema idag i Idol, som jag skrivit tidigare.
Sköjjigt värre!
Jag tror min Idolfavoritpojke tyvärr åker ut idag, Robin B.
Men det känns som det kan bli en tjej denna vecka igen, men hoppas inte!
Får jag välja och vraka tycker jag Johan skulle åka ut.
Han är ascool, men hans röst...
Ja, den är ju inte så bra just nu.
Så hejdå Johan tycker jag.
MEN, som Tony Irving skulle ha sagt på sin finaste svenska, så kommer det ju knappast att hända.
Utan att ha hört dagens framträdanden så tror jag att det är Robin B och Robin E som det kommer att stå mellan.
I övrigt är jag sjukt nyfiken på hur Lars kommer att uppträda på scenen idag.
I två veckor har jag skrattat mig igenom hela hans framträdanden nu.
Spännande, spännande!!

Kommentarer
Postat av: Vicky

nej inte Johan! hon måste bara vara kvar i idol! Han äger ju på scenen!

2008-11-07 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se