Imorron skola

Och jag vet inte hur jag ska göra med tentan.
TentaÅNGEST minst sagt.
Jag har ju inte pluggat.
Typ alls.
Och imorron är sista lektionen, eller sista seminariet och jag har inte ens boken vi ska ha seminariet om.
Jag funderar starkt på att skita i att gå på tentan helt och hållet.
Allt plugg-relaterat känns rätt hopplöst.
Iallafall gällande denna kurs...

Innan eller efter skolan ska jag dessutom diska.
Gjorde inte det när jag åkte ifrån lgheten igår.
Såå trist.

Men en sak ska jag göra som är minst sagt rolig imorron;
jag ska shoppa!
Wiiie!
Är egentligen inte "värdig" det, men jag hoppas att jag kan handla bort mitt pluggbetyngande bröst.
Solna och Sthlm City - imorron kommer jag.
Ready or not.
Nej men nått måste man ju göra för att slippa sitta och plugga.
Inget "haha" på det, det skrattet satte sig i halsen... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se