Kurslitt beställt!

Vem vill liksom inte ha denna otroligt heta bok?:

Diskursanalys i praktiken

Förutom den köpte jag faktiskt en bok jag VILL ha:

Den hemlige kocken

Den boken har jag faktiskt suktat efter.
På framsidan är Dafgårds kåldolmar avbildade, på vars paket det brukade stå typ "Samma recept i 100 år" (minns ej exakt).
Men använde de konserveringsmedel och e-ämnen i receptet då?
Nej, och just därför har boken fått Dafgård att ta bort den texten.
Det är ett av alla skäl till varför jag vill läsa den där boken.

Till sist är det här en kurslittbok vi skulle ha läst ut i förra veckan:

Jaget och maskerna

Jag tycker det är så kul att den är ROSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se