Kan man få nog av listor?

Nope, här är en till :P :

Detta skäms jag över:
Att jag inte förstår vissa saker.

Detta gläds jag över:
Att jag kan få andra att skratta.

Detta ångrar jag:
Att jag pluggar för lite.

Detta hoppas jag på:
Att jag ska få till ett bra liv i framtiden.

Detta våndas jag inför:
Min första salstenta... :S

Detta gör mig illamående:
Att åka båt utan seaband eller läsa när jag åker bil.

Detta gör mig sjuk:
Om jag sitter i drag eller är kall.

Detta gör mig ful:
Fat hairdays

Detta är självklarheter:
Eeeeh, va?

Detta är mina slutord:
Se inte andra människor för vad de gjort, utan för vilka de är.

Detta är min signatur:
Lejonstrand/MSS

Detta är inte min signatur:
Idioten

Detta är inte heller min signatur:
Blondinbella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se