Mer än jag ville veta

Mamma vaknade just och eftersom jag håller på med en massa tester frågade jag om mormor och morfar, hur gamla de blev och vad de dog av.
Usch, jag fick veta mer än jag ville veta egentligen...
Morfar hade skelettcancer!
Det hade jag ingen aning om, jag trodde inte vi hade cancer i släkten!
Mormor fick hjärnblödning och nej, det visste jag inte heller.
De dog -93 och -96 och jag har bara ett minne av morfar då han var arg/bitter över något i huset i Ankarsrum och minnena av mormor är ifrån Hjorted (?) när hon var på ålderdomshem, så vad de dog av har inte kommit upp förrän nu.
Mitt i natten, haha.
Så nu sitter jag och googlar på skelettcancer och hjärnblödning...

R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se