Slagga

Jag tror jag ska ta och dra mig mot sängen nu.
Har setat på golvet med datorn den senaste tiden, vilket jag kommer att känna av i kroppen när jag ställer mig upp.
Ska ta och läsa igenom några papper först, sen borsta tänderna och sova.

Fy fan, när jag tittar på klockan ser jag att snart är det fredag och dags för tenta.
GAH! :S
Man hinner fan inte ens vara glad över vad man fick för betyg på en tenta innan man blir ledsen över att man failat en annan.
Blä blä blä.

Rätt sjukt att jag säger detta innan jag ens gjort tentan.
Men jag vet ju vad jag vet (om ämnet) och jag vet inte mycket...
Däremot vet jag att man ska tänka positivt för att lyckas med saker, men det känns så sjukt svårt just nu.

Ojoj vad jag försvann ifrån mitt ämne nu, men jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se