Smält-Alvedonpremiär

Jag mådde inte så bra igårkväll och imorse.
Eller, jag är inte på topp nu heller.
Jag känner mig lite skruttig och har ont i halsen och öronen.
Som alltid.
Uschbush, inte så härligt alls.
Speciellt inte med tanke på att jag INTE FÅR bli sjuk till imorron.
Eller ja, vill ju inte vara/bli sjuk alls, men ändå...
Eftersom den enda lindring vi har hemma (läkerol och honung) inte hjälpte så slog jag på den stora trumman och tog min första smält-Alvedon.
Alvedon munsönderfallande
Ganska äcklig, ville inte svälja ner det, men till slut fick jag ner den.
Känner inte lika mycket halsont eller öronvärk längre (om jag inte lurar mig själv att tro det).
Så det äro jue brao isånnafall.
Vill inte vara sjuuuuk...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se