The final IDOL four

Hehe, LOS CUATRO FANTASTICOS! *internt*
Fast jag minns inte hur det där ska stavas om det ska vara korrekt spanska, men skitsamma!
Idol ska jag ju skriva om.
Det är rätt sjukt att det bara är ynka fyra stycken kvar i tävlingen.
Redan, liksom!

Denna vecka är det gospel-tema och självaste Carola ska gästa (det luktar julalbums-promo?)

Veckans låtar:

1. Johan Palm, Mjölby, 16 år
Låt 1: Long Train Running (Doobie Brothers)
Låt 2: Free Falling (Tom Petty) 
 

2. Alice Svensson, Hedesunda, 16 år
Låt 1: Shackles (Mary Mary)
Låt 2: Independent woman (Destiny's Child)
 

3. Kevin Borg, Arvidsjaur, 22 år
Låt 1: Higher and higher (Jackie Wilson)
Låt 2: The way you make me feel (Michael Jackson)

4. Robin Bengtsson, Svenljunga, 18 år
Låt 1: Joyful, Joyful (Lauryn Hill)
Låt 2: My love is your love (Whitney Houston)

Tippar redan nu att  kommer klara sig till finalen (nähäää!) och hmm, vem som mer kommer att stå där är svårt.
Robin har ju hängt löst en massa gånger och Alice och Johan har ju inte heller.

Men jag kan tänka mig att   klarar sig hela vägen till finalen just för att hon är tjej och att de som röstar (oftast tjejer) därför insett att de vill ha henne kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se