Vad i helvete är felet?

En av de värsta sakerna jag vet är när datorn krånglar, för jag vet inte vad jag ska göra när något sådant händer.
Just nu håller Flash på och spökar på min dator, typ varje gång jag får upp en sida får jag upp 3-4 st varningsfönster.
På en sida liksom, vad fan?!
Datorn har blivit en extrem trögis också, VARJE gång jag har varit inne på datorn den senaste veckan så har jag fått öppna aktivitetshanteraren och stänga ner program för att "sidan svarar ej".
JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD!
Så jävla ohållbart, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Men jag vet vad jag vill göra, vilket är att kasta datorn i golvet och hoppa på den tills den inte längre är en dator...

Oooh, vad ska jag göra??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se