Veckans Idol-temaN!

Jepp, i veckans idol är det först soul som gäller, men i sista delen av tävlingen ska Idolerna sjunga duetter också.
Spännande!

Här är veckans låtval:

Soul:

1. Kevin Borg, Arvidsjaur, 22 år
Låt: Signed, sealed, delivered/Stevie Wonder


2. Robin Ericsson, Stockholm, 20 år
Låt: Reach out I´ll be there/Four Tops


3. Robin Bengtsson, Svenljunga, 17 år
Låt: (Sittin on) The dock of the bay/Otis Redding


4. Johan Palm, Mjölby, 16 år
Låt: You can´t hurry love/The Supremes


5. Alice Svensson, Hedesunda, 16 år
Låt: I say a little prayer/Aretha Franklin


6. Anna Bergendahl, Nyköping, 16 år
Låt: Bleeding love/Leona Lewis


Duetter:


Robin Bengtsson/Alice Svensson
Låt: You're The One That I Want/John Travolta & Olivia Newton-John


Johan Palm/Robin Ericsson
Låt: We Built This City/Starship


Kevin Borg/Anna Bergendahl
Låt: (I've Had) The Time Of My Life/Bill Medley & Jennifer Warnes

Okeeej!
Soul är verkligen inte min grej märker jag, för jag känner bara igen tre av soullåtarna...
Inte mycket jag kan säga om de låtarna då, men jag tror Kevin kommer att klara av Signed, sealed, delivered hur bra som helst.
Sitter och har den i huvudet nu ^^
Av duetterna känner jag till 2 av 3 och även där får jag in Kevin (och Annas) låt i huvudet.

Hoppas att jag hinner se programmet bara, så att de inte krockar med fredagsaktiviteterna bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se