Vem busringer numera?

Iallafall, efter jag (tvingats) upp imorse så sa mamma att det hade ringt tidigare på morgonen och att det hade låtit såhär:

Mamma: Hallå?
X: Är det Strand?
M: Vem är det som frågar?
X: Det här är hav! *fniss*
M: Skärp dig! [klick]

Och då till min fråga, vem fan busringer numera?
Vi fick en ny telefonkatalog idag, så det känns som att det var någon som försökte ringa folk med roliga namn, men jag vet inte.
Men jag undrar verkligen vilka som ringer sådär, att busringa känns väldigt 90-tal...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahaha vad roligt! Jag vill också att någon ska busringa hit (lejonstrand, se det som en uppmaning)

2008-11-12 @ 20:12:46
Postat av: Lejonstrand

Done and done! :D

2008-11-12 @ 22:08:51
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se