20 frågor x2

1.  Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Inte direkt.
2. Har du sett en vän gråta?

Japp.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Nalle-tabletter och Sana sol, de kan ha hetat något annat.
4. Vad åt du senast?
Choklad.
5. Har du fått någon komplimang idag?

Jovisst.
6. Har du varit med i en rättegång?
Bara med skolan och tittat på.
7. Är du polare med grannarna?

Haha, nej nej... I Västerås vet jag inte vilka de är och i Kungsängen rökte alla.
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, lite engelska, lite finska, lite polska lite indiska, lite spanska.
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige bara, om det nu är så "bara".
10. Senaste piercingen?
Öronen, minns inte när, men i gymnasiet någon gång.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det var med Carro till Mediamarkt för någon vecka sen.
12. Gay?
Not so much.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Japp, ett par gånger...
14. Har du äggat någon?
Nej, nej, nej... Men kastat tårta hemma hos Vicky.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej, nått att ha i minnet till årets Halloween?
16. Vad för gosedjur var din favorit när du var liten?
En rosa liten katt, bland annat...
17. Har du varit på stranden?
Jao.
18. Har du haft en stalker?
Inte direkt.
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Minns bara en, Runa.
20. Hur bra är din syn?

Den är väl inte sådär kalasbra.
21. Har du varit på ett party?
Jao.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Hellre delfiner kan jag ju säga.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Att han är 13 år och att du antagligen behöver hjälp.
24. Har du varit utomlands?
Ja, Spanien, Kroatien, Estland, Finland och Danmark än så länge. Och Bosnien i 10 minuter, haha.
25. Har du sett din bästa vän naken?
Haha, nej.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte varit på något, gift er människor! :P
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag tror dom skulle bli väldigt chockade, eftersom jag inte går i skolan längre.
28. Var är dina syskon just nu?
De är nog hemma hos sig.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Problemet är ju att jag inte minns mina drömmar. Och gör jag det, så glömmer jag ändå bort det 10 minuter efter jag vaknat.
30. Vem ringde dig senast?
Camilla.
31. Vilken tid gick du upp imorse?

Typ 11.45.
32. Vad ska du göra i helgen?
Ha Beckmaraton med Carro som saker och ting ser ut just nu. Kanske höstmarknad på söndag.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Har min mobil avstängd just nu, så ingen aning.
34. När var du riktigt sjuk senast?
NU! Idag!
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Hmm, ingen aning faktiskt.
36. Vad finns i din bakficka?
Har inga fickor på mig.
37. Har du färglinser?
Nej.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Borstade tänderna.
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar? Eller går upp ur sängen.
40. Vad ska du göra efter det här?
Kolla på Christine och äta onyttigt och ett äpple.


Kommentarer
Postat av: V

kanske koppar å svarar själv senare

2008-10-07 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se