90-tals tema i Idol

So I stans corrected när jag skrev att det var schlager, men det stod faktiskt så i en tidning!
Men det kanske kommer senare, dunno...

Här är iallafall de tävlande och de 90-talslåtar de ska framträda med:

Robin Ericsson , Stockholm, 20 år
Låt: Angels/Robbie Williams

Yazmina Simic , Växjö, 16 år
Låt: Born to make you happy/Britney Spears

Anna Bergendahl , Nyköping, 16 år
Låt: Nothing compares 2 U/Sinead O´Connor

Robin Bengtsson , Svenljunga, 17 år
Låt: Torn/Natalie Imbruglia

Johan Palm , Mjölby, 16 år
Låt: Beatiful Ones/Suede

Lars Eriksson , Lund, 28 år
Låt: One/U2

Sepideh Vaziri , Stockholm, 23 år
Låt: (Everything I do) I do it for you/Bryan Adams

Loulou Lamotte , Burträsk, 26 år
Låt: Stars/Simply Red

Kevin Borg , Arvidsjaur, 22 år
Låt: All I wanna do is make love to you/Heart

Alice Svensson , Hedesunda, 16 år
Låt: Ironic/Alanis Morrisette

Hmm, ja, inte alla låtar man kan sådär på rak arm, men alla artister/grupper känner man ju igen.
Såhär på förhand så är mina två favoritfina låtar Robin E:s Angels och Sepidehs (Everything I do) I do it for you.
Jag är ju inte jätteförtjust i Yazmina, och det har spätts på nu när jag såg att hon ska sjunga "undergiven kvinna"-låten Born to make you happy.
Så jag kommer nog hålla båda tummarna för att hon åker ut med den på fredag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ROBIN B ÄR SNYGGAST! :D

2008-10-15 @ 21:58:14
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: Sanna

tack ska du ha! kram

2008-10-15 @ 22:04:31
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se