Papper och stök. Och bök.

Jag är en sån sparare.
Har fullt med saker på golvet nu och har kastat och kastat och kastat...
Och nu har jag ack så ont i ryggen :(

1 h senare

Så.
Vilken ekorre jag är.
Hatar att kasta saker, precis som mamma.
Uh, hatar man inte när man märker att man är mer lik sina föräldrar än man vill vara?
I do.
Nåväl, nu har det shapat upp sig lite.
Saker och ting ligger hyfsat ordnat, men på topp 10 att fixa-listan ligger definitivt att organisera mina papper.
Har hittat en jättebra pärm/plastficke-grej på Coop som jag lagt i hyreskontrakt och kvitton på större inköp och annat, men den blev full rätt fort och när jag sedan var till Coop igen var de slut.
Så typiskt.
Men trots att jag aldrig sett en just sån pärm/plastficke-mapp förut, så hoppas jag att jag kommer att hitta dom i någon annan affär också.
Typ snart.

Och yes, nu kan man se golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se