Ajuste det är torsdag imorron

Jag fick ett plötsligt infall och trodde det var fredag.
Woho, en extradag!
Att plugga på?
I don't think so...
MEN jag SKA plugga IKVÄLL!
Jag ska lägga mig skitsent för jag ska läsa en bok.
Typ en hel bok iallafall.
För imorron börjar jag...
Eh eh... 
10-någonting, tror jag.
Och har "bara" seminarie i lite över en timme.
Ska försöka plugga imorron också.
Skulle ju plugga igår med, sitta i skolans bibliotek och tvinga mig till det.
Men jag har återigen lärt mig att det är jobbigt att läsa med linser plus att det var jag och en till som minst av allt ville läsa...
Så vi satt och pratade en massa istället, återigen2 var det mycket roligare än att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se