Dagens idoluppställning

Schlagertema ikväll om en knapp timme!
Dessa låtar sjunger idolerna:

1. Robin Bengtsson, Svenljunga, 18 år
Låt: När vindarna viskar mitt namn/Roger Pontare 

2. Sepideh Vaziri, Stockholm, 24 år
Låt: Främling/Carola


3. Kevin Borg, Arvidsjaur, 22 år
Låt: Lyssna till ditt hjärta/Friends


4. Alice Svensson, Hedesunda, 16 år
Låt: Min kärlek/Shirley Clamp

5. Johan Palm, Mjölby, 16 år
Låt: Johnny The Rocker/Magnus Uggla


6. Robin Ericsson, Stockholm, 20 år
Låt: Michelangelo/Björn Skifs


7. Anna Bergendahl, Nyköping, 16 år
Låt: Stad i ljus/Tommy Körberg


8. Lars Eriksson, Stockholm, 28 år
Låt: Det börjar verka kärlek banne mig/Claes-Göran Hederström

På förhand tror jag att Sepideh och Robin E gjort bra val, meeen Idol överraskar en ju ständigt.
På negativt förhand undrar jag hur Alice, Anna, Robin B och Kevin ska klara av sina låtar?

Och ett stort "HAHA" på veckans tema, tycker den som valt tema i år har börjat spåra ute lite.
Och Charlotte Perrelli - orka!

Återkommer om Idol senare ikväll!
Ska kika på reprisen av Färjan nu och käka äppelpaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se