Det goda köket 10 år!

Jag blir mer peppad varje dag som kommer!
Den 7-9 november kommer att bli en bra helg, jag känner det på mig.

Här är lite utdrag ifrån nyhetsbrevet jag fick från mässan idag:

Du har väl bokat in dig på Det Goda Kökets stora 10-årsjubileum? Den 7-9 november firas ett champagneinspirerat 10-års jubileum där du kan vara med och mingla, prova, äta, inspireras, handla och samtala med en mängd profiler i branschen.

I år har vi bjudit in ett rekordstort antal kockar, artister, tävlingar och utställningar och mässan har aldrig tidigare varit så bred med så många utställare som i år.

Till exempel kan ni se "Micael Bindefelds Bästa Brev". En utställning som byggs upp på mässan med Micael Bindefeld - En bra fest börjar väl med ett trevligt inbjudningskort eller hur?

Några nyheter för i år är också att vi har byggt en "Saluhall" i första delen där företag med saluhallsinfluens ställer ut. Självfallet finns det en Champagnebar i mitten. Vi har även ölskolor och ett antal whiskystationer som man kan besöka.
Provsmakning av alkoholhaltiga drycker
5 kuponger + 1 glas, 70 kr
Är man sugen på något sötare rekommenderas ett besök på det uppbyggda Café Xoko som vi gör tillsammans med Magnus Johansson, ägare till det riktiga Xoko, men även OS guldvinnare samt grundare av Chokladfestivalen.
Vill du inte gå runt med kylvaror så finns Bosch kylgarderob som är gratis för besökarna.


Till mässan åker du pendeltåg till Älvsjö station, eller varför inte prova vår Gratis buss som avgår från Hamngatan vid Kungsträdgården utanför restaurang Fridays. Samtidigt som Det Goda Köket går även mässorna Scandinavian Boat Show och Allt För Hälsan

Och jag måste lägga till att herregud, Anna Skipper kommer att vara på Hälsomässan!! :o
Bara det är ju ett skäl att åka :P

Kombinationsbiljetten går på 200 spänn, och jag tror fasen att man får gå på alla tre mässorna då!
:D
Då blire båtmässan också.
Och ska man satsa på fredagen eller söndagen?
Vi kommer att vara så slut dagen efter mässorna, let me tell you.
Men jag kommer att vara väldigt nöjd och glad. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se