Helgen som varit

Träffade Carro i lördags och slog vårt filmrekord.
Vi hyrde killdumplningsfilmen med det uppenbara namnet Dumpad och skräckisarna P2 (sjuk, men bra och skrämseleffektiv film) och The Hatchet (inte lika bra...).
Här skulle den smarta komma på att det där ju bara var tre filmer, och det stämmer ju!
Vi såg nämligen en Beck-film också, Monstret.
Den med barnet i resväskan ni vet, utan att förstöra nått ;)

Vi började se filmerna rätt tidigt, klockan var väl 16 ungefär.
När klockan sedan "bara" var 20 efter två filmer så fattade vi ingenting.
Klockan var alldeles för lite, men efter lite telefonterror mot Linn, Donken-mat (köp inte päronshaken), Stjärnor på is och ytterligare två filmer så var klockan 2.30!
Tiden är så rolig, den går aldrig i ett lagom tempo...

Dagen efter skulle vi ha gått upp vid 10, för att kanske tajma in en frukost på Donken då vi inte hade handlat något dagen innan, meeen så blev det inte.
Vi åt sallad på vårt gamla högskoleprovshäng/08an-annonssäljarställe och sen bar det iväg till Kungsängens OKQ8 där jag blev hotad till att tvätta Carros bil :P
Vi var och tittade på min dator när visningen vi skulle på började.
Vi tittade hur vi skulle dit också.
Meeen vi glömde vilket nummer lägenheten hade, haha.
Tabbe!
Men vi hittade till slut.
Lägenhet var väl sådär...
Efter det letade vi efter visningar i Kungsängen, men det gick inte så bra med det, så Carro körde hem mig...
Tanken var väl att jag skulle plugga, men det blev Grey's, GG, Bonde söker fru, Ensam mamma söker och Supernatural istället.
Allt detta tyder ju på att jag inte borde skaffa en tv i Västerås, men ja...

Kommentarer
Postat av: den gula skylten

Linnis Plingis följer inte med på torsdag :o

2008-10-20 @ 22:03:46
Postat av: den gula skylten

Och du glömde att vi tvättade bilen och gick på visning :o

2008-10-20 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se