Hur jag mår idag

För det första är jag rejält hungrig.
Annars sticker det i min högra hand och arm och jag har en liknande känsla i min högra fot.
Jag är rätt trött, har sovit lite och dåligt (kunde heller inte sova direkt).
Lätt illamående.
Och jag känner fortfaranade av koffeinet i kroppen.
Ja, det är helt enkelt inte att rekommendera att vara uppe tills den andra bussen avgår på morgonen (hey, det är ju samma tid jag jag var uppe i torsdags! :o ) och bara leva på cola light och bananer.

Men jag blev klar!
Minichock, haha.
Nej, nu ringer alarmklockan, jag ska visst vakna!
(eeeh, vad vaknade jag av om det inte var klockan?).

Nu är jag dock på ett mission att hitta en skrivare.
Måste skriva ut den jäveln också.
Antar att det blir till att göra i skolan dock, och inte hos pappa...

Men annars är det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se