Imorron blire åka till skolan av

Jag hade tänkt ta med stora kabinväskan fylld med grejer dit, meeen jag avstår.
Tar bara med mig en av sakerna i en väska dit istället; ett täcke.
För en teori jag har om varför jag blev sjuk, är att jag frös när jag sov över i Västerås.
Det kan bero på att jag sänkte värmen på elementen på kvällen.
Jag som bara ville spara på värmen (inte för att jag betalar den, men ändå), blev jag sjuk av det så är det illa.
Jag tror jag ska sova över där iallafall.
Tv-junkie som jag är ska jag se om jag klarar av att missa serierna imorron.
Och om jag klarar av att läsa kurslitteraturen och göra hemtentan.
Spännande!
:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se