JA! Framsidan klar! :S

Alltid något.
Men det stora bakslaget är att jag just såg att det som jag trodde var två frågor som skulle vara i samma uppgift på 1500 ord nu är två SEPARATA uppgifter som VARDERA är på 1500, d.v.s. summa summarum 3000 ord.
Jag suckar och lägger mig stilla ner på marken för att dö...
Nej, men en sak till är bra, jag trodde uppgiften skulle in på fredag kl. 8.00, men det visade sig att det var nästnästa måndag istället.
YIHOO!
Extra dagar!
Men sluta stör mig nu, det var tillräckligt dålig att jag tittade på Fab 5 i en timme...
Shit alltså;
I have no life, I have a blog...

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Skönt det där med extra dagarna...=) men tråkigt med uppgiften. ehh se det så här "snart" är det över och du slipper skiten...

2008-10-12 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se