Jag är sjuuuuuk :(

Vaknade upp i morse med trång hals och onda öron - kul då!
Jag vet inte alls när eller varför eller hur jag blivit sjuk.
Värsta mysteriet är det, men det känns som att det måste ha varit när vi var ute i fredags, även fast jag snarare var varm än kall då.
Usch, jag hatar det här.
ALLTID är det halsen och öronen som ska bråka.
Kände mig så ynklig när jag hasade mig upp ur sängen.
Ont och allt.
Ork har jag iallafall, satte på vattenkokaren och letade fram blåbärste med antioxidanter och honung.


Mustikka heter blåbär på finska, men jag tänker på indisk tikka masala för möss haha *feber-yrar*

Extremfin bild förresten, höhö.
Nej men bilder från verkligheten ska det vara!
Fina eller inte, struntar jag i.
Vet ni varför?
För att jag är sjuuuuk.
Ni får gulla med mig i kommentatorsfältet för att det är så synd om mig :P

Kommentarer
Postat av: Heidi

naaaw stackarn! Krya på dig!

:)

2008-10-06 @ 14:43:44
URL: http://heidies.blogg.se/
Postat av: Schamilla

naaaaaaawwwwwwwwww ssssstaaarkarsss Mia! Så synd om dig. inte kul att var sjuk.. vet hur det känns! i detta ögonblick... säkert dig jag har fått det av...*buuhhuuu

2008-10-08 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se