Jag vill ha måndag idag

Men bara för att jag är en total tv-nörd som vill kolla på Färjan på Kanal 5.
Det är rätt stört att jag vill kryssa trots/tack vare(?) att jag ser på det där programmet.
Men det var faktiskt rätt länge sen nu, senast var det ju Bandit-båten men strax innan så hade jag ju åkt med Carro plus hennes släktingar.
Båda kul på heeelt olika sätt, varav dagskryssningen fick minus p.g.a. min dumbass-sjösjuka.
Men den lilla maten jag åt var god, d.v.s. frukosten (all kärlek till frukostar!), vispad cola, potatis och efterrätter, haha.
Snart gör vi det igen, helst hyfsat snart så vi slipper värsta vinterstormarna :S

Östersjön - here we come!
Okej, jag vet inte när, men jag har några av er på kryssningskroken och snart är det dags att veva in er...

Kommentarer
Postat av: Schamilla

ohh, låter nice! jag vill åka nu!

2008-10-12 @ 17:02:33
Postat av: Schamilla

Och bara för att uppmärksamma dig om en sak.. så grattis! det är måndag imorgon.. igen.. ohh shit dessa måndagsmornar..

2008-10-12 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se