Liten uppdatering från sjuklingen

Är fortfarande sjuk.
Yeeey!
Eller inte.
Kunde sova inatt och drömde att jag åkte färja och att vi skulle på fest med en massa okända människor hemma hos Vicky och åkte ett studentflak med engelska flaggan på dit.
Haha, feberdrömmar...

Har piggat på mig en hel del varje dag, och idag känner jag mig hyfsat bra, skulle nästan kunna gå i skolan idag, fast nu slutar vår föreläsning om 35 minuter så det blir inget med det...
Imorron har vi bara ett gruppseminarium i en timme, så det kanske jag går på.
Vill kolla så att jag inte fått nån viktig post därborta också.
Har fortfarande pain, mest i öronen, men i halsen också, men bara lite feber, så vi får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Den gula skylten

Lilla MiaMaria :(

2008-10-08 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se