Dagens MSN

För roligt för att inte publicera, hehe.
Jag tycker jag anonymiserat den jättefint också :D

mia

ingen mariah carey idag? :o

joh. man kan kalla henne mia också vet du

nej nej

jag vill att du från och med nu kallar mig:

blank?

tom?

vit?

inget?+

stort-M underline litet-i underline stort-A

meh! jag skrev! därav tomheten!

mhm

okej, stort-M underline litet-i underline stort-A, vad har du gjort idag?

hehe, tack för den, dude

inte mycket ska jag säga dig!

sweet

jag har varit med X hos doktorn

Mia säger (14:15):

varför?

hon var svullen på halsen


men han hade halsfluss

Mia säger (14:15):

kattallergi!

Mia säger (14:15):

han?

Mia säger (14:15):

x?

Mia säger (14:15):

=han?

eh?

opsi

hon är lite manlig av sig känner jag

Mia säger (14:16):

haha, bara för att hon vill knulla en vampyr?

hon vill tvångsmata Y med smör också

Mia säger (14:18):

y?

japp

Mia säger (14:18):

haha

Mia säger (14:18):

har du berättat om henne eller vad?

japp

sa att hon åt frysta hallon till frukost

Mia säger (14:20):

jordgubbar!

Mia säger (14:20):

haha var d allt du sa om henne?

aha sorry

ska genast gå och ändra min historia

jag hittade på värsta historien om Y!

Mia säger (14:22):

hittade på?

Mia säger (14:22):

hahaha varför?

typ att hon dricker mycket, tappar bort mobil och nycklar ofta

Mia säger (14:22):

men d e ju sant

ah.. okejdå

Mia säger (14:22):

men nu kanske hon vill mata henne med margarin ist för smör


Mia säger (14:24):

sa du att hon räknat hur många olskulder hon tatt också?

nej det glömde jag!

Mia säger (14:24):

faan A!

du kan skriva det till X på facebook

Mia säger (14:25):

haha spontant sådär?

Mia säger (14:25):

utan att hon vet vem jag är?

yeees

Mia säger (14:30):

 right

Mia säger (14:30):

men åh! gubbe!

haha

Mia säger (14:31):

yeah

Mia säger (14:31):

haha nu så

haha

yeah

Mia säger (14:31):

yeah duuuude


sweet

oh jag är så trött!

Mia säger (14:32):

varför det, dude?

för att jag sov typ sex timmar inatt

Mia, dude säger (14:32):

haha

äsch jag vet inte, är trött jämt nu tycker jag

Mia, dude säger (14:32):

kolla mitt namn, kolla mitt namn!

Mia, dude säger (14:32):

jag med!

jag såg!

Mia, dude säger (14:32):

vi kan testa kan jang tsm

Mia, dude säger (14:32):

jag har en flaska!

jang?

Mia, dude säger (14:33):

ja, men

what?

Mia, dude säger (14:33):

jamen

är inte den äcklig?

Mia, dude säger (14:35):

ingen aning

Mia, dude säger (14:35):

har inte testat

Mia, dude säger (14:35):

men den ska inte vara god liksom

Mia, dude säger (14:35):

den ska vara äcklig men få en piggare

haha okej

beck beck beck

Mia, dude säger (14:36):

men kyrkan, bio och pizza då???

va va?

jag ska ju äta pizza på fredag, du lär ändå inte vara frisk? lr är du frisk nu?

Mia, dude säger (14:37):

haha nejnej

Mia, dude säger (14:38):

men d e ju d jag säger!

men lördag, söndag då?

Mia, dude säger (14:39):

men bio å kyrkan då?

men suck

Mia, dude säger (14:39):

u suck

du får följa med till kyrkan

Mia, dude säger (14:41):

men tänk om jag inte kommer in

haha det gör du nog

Mia, dude säger (14:42):

jag såg på förhäxad att demoner inte kommer in, tänk om jag är en demon!

Mia, dude säger (14:42):

hehehe...

jag tror inte att du är det om det känns bättre för dig nu

Mia, dude säger (14:43):

hahaha

Mia, dude säger (14:43):

jag feberyrar bara

yes

Mia, dude säger (14:45):

hehhe

Mia, dude säger (14:45):

uh jag vill inte vara sjuk

Mia, dude säger (14:45):

vad e d för kyrka eg?

blir frisk då!

jag vet ju inte!

jag får la fråga det nästa gång?

Mia, dude säger (14:46):

vet du vad den heter?

Mia, dude säger (14:46):

var alla au-pairer

nej

nej

de flesta var familjer

Mia, dude säger (14:47):

jaha

Mia, dude säger (14:47):

jaha

Mia, dude säger (14:47):

mest familjer säger du

japp, lr gifta par

tror barnen hade söndagsskola lr något

Mia, dude säger (14:47):

söndagsskolor e scary shit

haha jaså?

Mia, dude säger (14:49):

mm jag tycker d

varför då?

Mia, dude säger (14:51):

därför!

Mia, dude säger (14:51):

och det är mitt slutgiltiga svar

haha okej

Mia, dude säger (14:52):

haha jag tycker jag är roligare än någonsin idag

haha

jaså?

är du lite hög?

Mia, dude säger (14:52):

jag är hög

Mia, dude säger (14:52):

på livet!

Mia, dude säger (14:52):

hahaha

mhm

Mia, dude säger (14:53):

jag har inte tagit medicin

Mia, dude säger (14:53):

kanske dörför

Mia, dude säger (14:53):

mm

du får öka upp din dagliga dos av vettighet

Mia, dude säger (14:54):

haha va?

ja, din psykmedicin


haha

säger han ja

varför pratar du med honom?

Mia, dude säger (14:59):

han börja

Mia, dude säger (14:59):

han skriver asmycket!

mhm

Mia, dude säger (15:00):

hihihi

men maria

Mia, dude säger (15:01):

hihihi

haha

han vill väl säkra andra kort?

näh nu ska jag jobba lite

pasta

Mia, dude säger (15:01):

haha va?

Mia, dude säger (15:01):

jag ska inte va ett kort

du måste säga det med engelskt uttal juh

det vet väl inte han?

Mia, dude säger (15:01):

ska du jobba pasta?

nej

bye bye

Mia, dude säger (15:02):

vilket me eneglesk uttal?

Mia, dude säger (15:02):

gud va felstavat

paste

som i klistra in

Mia, dude säger (15:02):

pasta vaddå?

som blir pasta på svengelska?

Mia, dude säger (15:03):

hah yepp

Mia, dude säger (15:03):

ska jag göra d?

ja?

medan jag är borta

Mia, dude säger (15:04):

jaja mamma


Mia, dude säger (15:05):

haha jag borde byta namn

Mia, dude säger (15:05):

hihihi

till?

Mia säger (15:06):

ta bort "dude"

meeh osweet


pling plong

Mia säger (16:29):

pling plong

mhm, vad tycker DU att han ska göra?

Mia säger (16:29):

hahaha

Mia säger (16:29):

det e frågan


han kanske kan komma hem till dig så kan du trösta honom ikväll?

Mia säger (16:31):

ja absolut, svettig

najs

ni kan ta en dusch ihop

Mia säger (16:31):

japp där har vi det

Mia säger (16:32):

har du gjort pasta nu? ^^

du har det ja

läser du aldrig mina förklaringar?

men visst, gjorde nudlar också

Mia säger (16:34):

haha sa ju det

barnen också

alla utom z som inte kan göranudlar själv

Mia säger (16:35):

hur gammal a han?

9

fast han är som 5

Mia säger (16:36):

haha dårå?

han behandlas som en bebis av de flesta

Mia säger (16:37):

aha för att han e minstingen?

japp

ska du med till kyrkan på söndag? har du damonat dig klart då?

Mia säger (16:39):

haha som i w?

Mia säger (16:39):

;P

japp

Mia säger (16:40):

haha jag träffade honom i stan för ett par veckor sen

ujuj

hade ni det trevligt?

Mia säger (16:41):

nja han verkade snobbig

Mia säger (16:41):

han frågade om v

mhm

och du sa att ni var bästa vänner?

pratade hon inte med honom heller?

Mia säger (16:42):

självklart

noteras bör att jag skrev henne först

Mia säger (16:42):

haha?

japp

Mia säger (16:43):

daim


ska du med till kyrkan på söndag? har du damonat dig klart då?

Mia säger (16:45):

men jaja

Mia säger (16:45):

jag vet inte

Mia säger (16:45):

jag blir ju frisk så långsamt

meeh

Mia säger (16:46):

mm jag vet

tråkmia

du får väl äta lite jan kang

Mia säger (16:55):

men jag vet ju inte!

eh?

Mia säger (16:56):

säger jag "ja" och sen dissar så e d ju värre!

kommer det värsta utbrottet efter tio minuter?

Mia säger (16:56):

va?

ja

Mia säger (16:57):

va?

hmn

varför kan inte jag ha en massa penger så jag kan köpa lägenhet istället?

Mia säger (17:16):

bli politiker

Mia säger (17:16):

och fixa in mig sen

haha okej

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/294196

Mia säger (17:19):

kallhäll?

Mia säger (17:19):

but why?

för att den var finast och under 500 som jag satte som gräns

Mia säger (17:20):

aha

Mia säger (17:21):

ny kyl å frys

Mia säger (17:22):

ska du på visningen?

Mia säger (17:22):

varför logga in å ut jämt?

Mia säger (17:23):

varför undviker du mig?

Mia säger (17:23):

Mia säger (17:25):

AAAAAAAAAAAAAA

för att jag gick en trappa ner

och routern är ytterligare en trappa ner

men tydligen är signlaerna starkare två trappor ifrån än en

varför inte

du får la följa med

Mia säger (17:27):

hehe kanske

Mia säger (17:27):

om jag inte e i nya hemmet

Mia säger (17:27):

köket ser supertrångt ut

Mia säger (17:28):

men du får UGN

jes

yes


och stooor kyl o frys

Mia säger (17:28):

jes-per?

Mia säger (17:28):

jasså?

ah

Mia säger (17:28):

typ 30 cm större

ja?! jämfört med min som jag har nu?

eh lite mer?

min frys är ju så liten

det vore så skönt med en normalstor!

Mia säger (17:29):

hehe

Mia säger (17:29):

så storleken har betydelse?

Mia säger (17:29):

:o
haha

visste du inte det?


Haha, hihi, hoho, hehe vad kul jag hade.
Speciellt det där med dude :D
Vi borde se om Dude, where's my car? !
Sweet! :P


Kommentarer
Postat av: Lejonstrand

Hahaha! Över halva förstasidan tar den! Gud va roligt ^^

2008-10-09 @ 23:42:55
URL: http://lejonstrand.blogg.se/
Postat av: Den gula skyltenkylten

Du kan väl inte skriva sweet längst ner? Vad ska jag då svara? Och ska du lägga ut alla våra konversationer? Då måste jag börjar anonymisera mig själv :o Godnatt stoppskylten!

ps. syftar det till din röda näsa? eller varför heter du inte huvudled? den enda skylten du kan? :p

ps2. vilken lång kommentar det blev! dock inte längre än inlägget. hmn hmn.. måste bättre mig tills nästa gång.

ps3. sparar du alla våra konversationer?

ps4. tar du isf fram dem och läser då och då?

ps5. när du tagit alla mina uttryck kommer jag gå tillbaka till Crank it up!

2008-10-10 @ 00:24:02
Postat av: Den gula skylten

Varför blev jag skyltenkylten nu då? Duuuude!

2008-10-10 @ 00:27:32
Postat av: Schamilla

Hahahah så totallt värdelöst att läsa det om du inte själv var med på konversationen...vad snackade ni om egentligen?!! alla dessa y och x? Och föresten så kommenterar jag, bara det att det tar så lång tid att komma in på din sida bara, säkert mitt internet som är segt...

2008-10-12 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se