Sterling i konkurs (och andra Barcelona-minnen)

Shit, dom åkte man ju med ner till Barcelona för lite över ett år sedan.
Och dom är ju billiga!
Eller var billiga ska man kanske säga.
Tråkigt med alla lågprisflyg som går i kk tycker jag.
Fast å andra sidan är det ju sådär lagom bra att flyga, för miljön och så.
MEN eftersom jag bara flugit 3 gånger i mitt liv t&r tycker jag att jag har några flygresor kvar att resa upp, haha.
Här en bild ifrån Barcelonas marknad:

Så fiiiin med alla färger!
Synd att jag bara hade pappas dåliga kamera då, för skulle bilden vara skarpare skulle den bli ännu läckrare.
Yes, du läste rätt.
Jag använde ordet "läckrare"
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se