Sverige-Portugal

Det är synd att jag inte är så fotbollsintresserad längre, för den här matchen skulle jag såååå ha velat gå på.
Men jag känner också att det kommer att gå såååå dåligt för oss i den matchen, känns som att det är varannan spelare som är borta, och ja, så är det ju.
Sen är det visserligen en del portugisiska spelare som inte heller är med, men den främsta är ju det.
Nämligen snyggingen Christiano Ronaldo.

Kommentar onödig?

Mr Crybaby annars, haha.
Lagkapten i det svenska laget idag är ...
*trumvirvel*
Zlatan!
Kul, hoppas att det får honom att känna sig mer delaktig, för ibland känns det som han är så fokuserad på sin egen roll ute på planen att han glömmer att det är ett lagspel.
Men whatever, diva eller inte, jag gillar Zlatan.
Och ikväll vill jag se honom såhär:

Mål i blicken, skulle man kunna säga :P

Avspark 20.00 alltså.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hahah man ser verkligen skillnaden på lagen... Ronaldo är sjukt snygg medan Zlatan är.. jaaa Bra på att kicka in bollar...

2008-10-12 @ 16:48:45
Postat av: Lejonstrand

Men Zlatan är Zlatan!

2009-05-06 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se