Vad är grejen med att man ska bräcka varann med hur lite man sovit?

Jag var själv en sån när jag gick i gymnasiet, men det är fan inte coolt eller någonting.
Det är ju liksom inget "Wow!" man får, om man säger att man bara sovit tre timmar någon natt.
Det enda är att man kan bli lite impad när någon knappt sovit och ändå gjort något (bra), typ som jag brukade säga när jag satt uppe sent och pluggade till prov.
Men nu är det något som är på typ allas läppar och man ska liksom vara den som är värst, d.v.s. den som sovit minst  och jag fattar det inte.
"Jag har inte sovit i natt". Nähä, det var ju dumt.
"Jag har sovit kanske tre timmar i natt". Åååh du är min idol! Eller inte.
Kanske kan det ha något att göra med att man numera ska göra så mycket, och att man därför prioriterar sömnen sist, jag vet inte, men det är fan inte något att vara stolt över.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hehehe, nej inte direkt hehe. det var ju inte för att showa... vilket jag kanske nu har fått sota för? jag har nämligen blivit jättesjuk..? fråga mig inte hur eller varför...det måste ha varit coca-colan, den jävel hade lurat mig...

2008-10-08 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se