Västerås-gjort 2

Okej, efter vi käkat på kåren gick vi ute och frös, så vi gick i en massa gallerior.
Nej men faktiskt skulle vi kolla in dom, så det kunde lika gärna vara kallt ute när vi ändå skulle vara inne, haha.
Vi köpte bla ett tjejspel, ett med en lögndetektor för otroliga 49 spänn!
Vi skulle ha spelat det idag, men hade inte de två batterierna man behövde.
Fast vi kom på att vi kunde ta mina klockbatterier efter ett tag, men då var det redan för sent för att börja spela.
Får se hur vi gör med det där.
Annars blev det lite köpt i affärerna och till sist Hemköp i regnet för att inhandla middag.
Väl hemma och småblöta och kalla fixade vi sen i ordning lite kött och potatis och annat.
Jag fixade en drink till maten också.
Inget starkt i, bara snyggt.
Visar bild om någon dag.
Sen lite slapp och iväg till bion som jag redan skrivit om.
Nu är vi hemma igen och jag ska inta duschen.

Hej och godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

SV: haha.. jumpstyle är ju riktigt roligt! Dock så tror ja också att jag skulle sluta så om jag fortsatte.. men är redo att ta den risken! haha

2008-10-31 @ 09:45:50
URL: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se