Västerås-gjort

Det blev lite kuddproblematik igår.
Jag har ju bara en kudde här.
Vicky sov i samma säng som jag å hon tog extramadrass en som kudde, som också handlade under min kudde.
Lite bökigt kan man säga.
Kändes btw inte så kallt i lägenheten igår, men imorse när jag vaknade kände jag mig kall och förkyld.
Men det försvann efter ett tag.
Fast det var så kallt idag och jag hade bara höstjacka.
Okej att jag hade fleecetröja under, men ändå, kallt.
Okej2 att jag2 vill ha vinter, men det ska fasen vara snö om det ska vara kallt också!!
Hör du det moder jord? :P
Nejrå.

Vi gick iallafall till Mdh och käkade på Kårens restaurang som heter Snabba Snigeln.
Namnet är en paradox, har jag lärt mig.
Min lärare sa ju det typ jämt haha.
Så nu sitter det i ryggmärgen! :D
Käkade spaghetti bolognese båda två.
Så sjukt att ta mat som i skolbespisningen igen!
Det var ju ett tag sen nu...
Satt där ett bra tag.
Pratade om min framtida inflyttningsfest som har möjlighet att bli EXTREMT rolig, hahaha.
(Och var det han?)

Ska på bio nu, Låt den rätta komma in.
Jag kommer att studsa av rädsla en massa!
Har redan skrämts av bioreklamen...
:S

Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: sara

Spicy hot är de flesta ungdomars paradis! He he.. nä men det är supergott där, och lite utav ett "ungdomsställe" att äta på. Du lär ju prova!

2008-10-30 @ 21:41:15
URL: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se