Dilemma

"När ska man göra slut med en vän?
När man känner att vänskapen inte ger någonting längre. Att man kanske ger av sig själv så mycket, men inte får någonting tillbaka. Det kan vara ett tecken. Men jag kan ju ha en gräns, medan andra har en annan så det är svårt att säga, men jag tycker det handlar om en magkänsla.
En annan sak är att det är viktigt att känna efter i en relation, vare sig det gäller vänskap eller någonting annat, om den ger dålig energi. Om man inte mår bra av den och börjar fundera på "Vad vill han/hon?" eller "Varför sa han/hon det?", när det blir någonting negativt, då är det en varningsklocka tycker jag.
Vänskap ska vara härligt."


Tre gånger har jag gråtit p.g.a. en viss person.
Eller om jag ska skriva "tack vare".
Frågan är hur man går vidare.
Visst finns det en låt som beskriver mitt dilemma, Stanna eller gå?

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Make that four times...

2009-04-18 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se