Inlägg 123, men också dagens foodfit

...som i dagens "outfit" alltså, hahaha.
Fyndigt av mig :P
Aja, nu ska det bli att fira in min nya lgh, genom vaddå?
Jo, glass.
Nämligen fina Ben & Jerrys, som jag tjatat om förut.
Nu är det (kanske) snart slut med det, för glassen är snart slut.
Men jag har en massa annat att tjöta om i matväg annars.
Eller godisväg muhaha, jag har ju en våning i köksskåpet med typ bara sånt.
Och just det, det är ju det etthundratjugotredje inlägget också, eller 123 som det kan skrivas lite coolare.
Det kan man också fira!
Med glass.
Fast inge mer nu, både smart för kroppen och p.g.a. att ICA stängde för sex minuter sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se