Jag har nog bestämt min säng och soffa nu

Jag gick inte helt på namnet på denna säng, den var mjuk också, och så fanns den i 120x200 cm.
Denna blire nog, dock med sängben oxå.

Strand is the shit :D


Och så soffan då.
Jag ska mäta och kolla igen, men jag tror inte jag får plats med en 3-sitssoffa där "hemma".
Så det blir en 2-sits, i svart tror jag, så att den inte blir skitig så lätt.


Och som jag illustrerat så fint på bilden, så får man plats 3 pers om man knökar lite.
Den är ju 175 cm, så jag kommer nog somna i den också...

Och dyrt kommer det bli!
Men, men.
Får jag CSN-pengarna snart så är det ju lungan.

Kommentarer
Postat av: V

Strand Strand Strand!!!!!!!!!!!

2008-09-29 @ 14:41:47
Postat av: Lejonstrand

I KNOOOW! :D

2008-09-29 @ 14:50:02
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se