Lite frågor

Chips eller godis?
Choklad, men räknas inte det så; chips.

Vart bor du?
På pappret: I Västerås.
I verkligheten: I Kungsängen.

Hur mkt brukar du fota per dag?
Eeh, varje dag? Kanske var fjärde?

Har du husdjur?

Nope.
 
Var ägnar du din tid mest?
Tyvärr inte i sängen.

Sover du på sidan, magen eller ryggen?
På sidan oftast, men ibland på mage om jag inte kan somna eller på rygg om jag slocknar direkt.

Brukar du rita med mascara?
Brukar man göra det?

Välj: tv eller Dator
Tv är mitt spontana svar. Meeen dator kan ju funka som tv också, plus en massa annat oxå...

Välj: Sommar eller Vinter
Vår. Alltid.

Välj: Vara utan kameran en vecka, eller vara utan TV en vecka

Jag har testat att vara utan båda och saknaden var störst efter kameran, men jag skulle välja den ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se