Rätt lång lista

Snodd ifrån Carro :D

Födelseår? 1987.
Spelar du något instrument? Nope.
Dina första tankar när du vaknar? Jag tänker inte, jag bara gör.
Är du hungrig? Jaa, åt ett äpple för nån timma sen och middag vid åtta :S
Vart befinner du dig just nu? Hemma hos mamma.
Vart bor du? I Västerås på pappret, men egentligen i barndomshemmet i Kungsängen.
Vad heter din morfar och mormor? Edvin och Brita.
Din mobiltelefon? Carros svar: Relativt ny, och med visitkortsigenkänning! Det du Mia! Ja du Carro, den mobilen var ju en riktig höjdare :P Och svaret är en gammal flipflop-LG.
Låt just nu? Hmm, det får bli "Jag köpte cola" av Mikael Gren (?).
Är du kåt? Va?
Är du sexig? Vad är detta??

Antal timmar sömn inatt? Eh, minns inte. Säkert för lite.
Vem är snyggast? Av?
Vem vet mest om dig? Jag själv?
Vem vet du mest om? Mig själv?
Vad vill du ha just nu? En tv och en soffa. Och fred på jorden.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Språk? Då har vi svenska, engelska och un poco spanska och italienska.
Vilka sjukdomar har du? Inga. Än så länge kan tilläggas...
Ditt mål i livet? Har inga direkt utsatta mål som så.
Sängdags? Mellan 23 och 3. Lutar oftast åt det senare hållet...

Rädd för? Plötsliga saker. Har världens sämsta nerver.
Har du körkort? Nope, tur att jag gillar att åka tåg :P
Vilka cigg gillar du mest? Hatar cigaretter och rökare.
Brukar du svara på kontaktannonser? Nej, men har man tid så kan det var kul att läsa, hahaha.Traktor ett plus :D
Äger du några vapen? Eeh, va? Räknas kökskniv?
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hmm, vad var det nu? Minns inte. Men jag ville iaf heta Jenny eller Linda.
Pepsi eller Coca cola? Cola!
McDonalds el. Burger King? Donken, fast hellre Max.
Mjölk i kaffet? Frågan ska snarare vara "Kaffe i mjölken?" och där blir svaret alltsom oftast "nej".
Röker du? HATA RÖKARE!

Sjunger du? Ja, högt när jag är själv och bra mkt svagare när jag är med andra haha!
Den starkaste du vet? Bamse. Han skulle vinna över Pippi LÄTT! Bara han har dunderhonung så.
Vill du gå högskola? Har ju just börjat.
Vill du gifta dig? Japp.
Är du en hälsogeek? I perioder, men det var längesen nu, hahaha...
Kommer du överens med dina föräldrar? Den ena halvan bättre än den andra, men på det stora hela; nej.
Din hårfärg? Mörkbrunt, d.v.s. inte svart.
Skorna du hade på dig idag? Nya, svarta Wedinsstövlar.
Kläder du hade på dig idag? Svart munkis, vitt linne, svart kjol, svarta ribbade tights plus ytterkläder.
Favoritfärg på kläder? Det har blivit svartare och svartare... Men jag gillar fortfarande färg!

För ungefär hur mkt köper du kläder för varje månad? Det är änna olika, men 400-700 kr kanske?
Har du rosa kamouflage-kläder? Haha nej.
Tatueringar du har? Inga. Kanske i framtiden om jag hittar nått.
Piercingar du har? I öronen och mer än så blir det inte.
Hur ser din plånbok ut? Svart och full med en massa kort.
Din perfekta pizza? Skinka, banan, ananas och curry. Blir en sån imorron :D
Rutigt eller blommigt? Blommigt! Elller, rutigt är ju också fint...
Favoritårstid? Våren. Alltid.
Favoritmat och dryck? Den är alltid svår... Vet ej på första och smoothies på den andra.
Favoritdjur? Delfin.
Favoritämne i skolan? En gång i tiden var det matte, men det var lääänge sen. Säger marknadsföring.
Favoritbyxor? Jeans.
Favoritartist/grupp? Just exakt i denna stund säger jag John Mayer. Fast sånt ändras jämt ju.

Gillar du när det åskar? Nej, men blixten är bättre än åskan.
När ska du festa nästa gång? Oj, vet inte. Inget inplanerat än så länge.
Vad köpte du senast? IKEA-prylar.
Hur mycket pengar har du? Typ hälften så mycket som jag hade för ett halvår sen.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hallå?"
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" eller nått mer personligt när man ser vem det är som ringer.
Vem ringde du senast? Mamma.
Senast kramat? Linn.
Senast pussat? Lillasyster.
Sov du ensam inatt? Jao.
Vem sov du hos senast? Vicky.
Vem sov hos dig senast? Vicky igen.
Blivit slagen den senaste månaden? Nej, men jag misshandlade mig själv lite idag genom att slå i lilltån i en stol.
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? Eh, eh? Mitt minne sträcker sig max en vecka bakåt i tiden typ, haha...
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev överst på denna lista.
Det sista du sa högt? "Godnatt. Puss puss".
Det senaste någon sa till dig? "Godnatt. Puss puss".

Vad har du druckit idag? Mjölk.
Vad var det senaste du åt? Äpple.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är brun..
Vad är det för väder hos dig nu? Det är för mörkt för att se, men jag hör att det inte regnar. Alltid något.
Godaste glassmaken? Ben & Jerrys halfbaked med fudgechoklad och cookiedough.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa, jag tror att jag tror på det. 
Drömmer du mardrömmar? Det händer väl.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte, men jag trivdes ju inte direkt med det förra.
Favoritklädsel? Det har blivit klänning.
Vad ser du om du tittar till höger? Nej, dit vill jag inte titta *ångest*
Vad gör dig glad just nu? Att frågorna snart är slut, att jag snart ska sova och att vi ska äta pizza imorron.
Vad ska du göra härnäst? Sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-29 @ 12:40:10
Postat av: Anonym

Fy dig. Din lilla tjuv!

2008-09-29 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se