Ring, ring - fan att jag slog en signal!

För jag skulle ju plugga, hehe.
Meeen, jag kunde inte motstå att få reda på om Vickan verkligen också hittat denna blogg.
Värsta grejen med två samma dag ju.
Och det blev nästan kul att hon kom hit också, fast det skulle ju ha varit pengar kastade i sjön typ, för jag ska ju dra hem imorron.
Och hade ju gett V sin chans att få klaga över att "hon inte känner någon här" och att det inte är några av "hennes kompisar här" haha *blink, blink*
Honom hade hon ju iofs fått träffa :P
Nåväl, kul tanke, men det får bli senare någon gång.
Nu satsar vi på utekväll på fredag istället
Yiihaa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeaap Viper here we come! VIP kort har man ju inte på alla ställen haha!

2008-09-29 @ 16:19:17
Postat av: Anonym

Yeaap Viper here we come! VIP kort har man ju inte på alla ställen haha!

2008-09-29 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se