Småfnissar över gamla Idol-klipp

Gick in på min egna bloggsida och bland inläggen längst ner så finns ju två av klippen som alltid får mig att skratta eller (värre) sjunga med.
Men åh, de är så roliga!
Klaga på dom som inte fattar att de inte kan sjunga kan man ju göra, men tänk er Idol utan dessa falsksjungande, men annars sköningar till människor.
Fy fan vilket trist program.
Fast nu kommer ju den delen då det bara är personer kvar som kan sjunga, så det är nog snart dags att fatta tycke för någon/några och skaffa sig en favorit/favoriter.
Först är det ju kval nästa vecka, då väl 10 personer går vidare?
SEN kan man börja hissa och dissa.
Jag får återkomma.

Eller okej, efter inte kunnat motstå att gå in på Tv4:as idolsajt, så har jag hittat två förhandsfavoriter, om man grundar sig på det lilla man hittills hört och det är Sepideh och Robin (han behöver nog vänja sig vid tjejskrik och -gråt snarast).
Och de blonda tjejerna (exkluderat Anna) får gärna åka ut nu i kvalet.
Men det kommer de ju inte göra.
Aja, DET får vara allt Idol för nu.
Pling plong, hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se