Vilken stadsdel i Stockholm är du?

Your Result: Vasastan

Stockholmodenplanstreet9yy_profile

Vad vore Stockholm utan Stella Fares cykelbanor? Om du inte redan äger en cykel så är det ingen fara! Du kan hyra en på Odenplan.
Du skulle inte vilja bo på Östermalm, det är för "krystat" men vill absolut inte bo på "flum" Södermalm! En trendig, socialt kompetent allätare är ord som beskriver dig väl!
Klädstilen är personlig, uppdaterad och modern utan att för den sakens skull behöva bestå av skrikigt dyra varumärken. På soffbordet hittar vi alltid ett nummer av Resumé och andra coola tidskrifter. Du vet att du har koll och det göder ditt stora ego väl. Du hänger på Stureplan ibland men kan lika gärna avsluta kvällen på Storstad eller Tranan. Men ett avslut i andras sällskap är dock ett måste. Ensam är svag! Du vill se liv och människor när du går utanför dörren och placerar dig medvetet i ett svårkritiserat centrum. Ditt livsmotto är -" Den som är coolast när han dör vinner" och " Egentligen bryr jag mig inte ett skit om vad du tycker men jag nickar och ler i alla fall" Coola Vasastan bland mediafolk, och andra uppkomlingar där hittar vi dig!
Grattis!

Tack, då vet jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi du skriver ju alltid "tack, då vet jag" hehe

2009-04-02 @ 23:16:42
Postat av: Anonym

Tack, då vet jag!

2009-04-04 @ 02:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se