Aktivitetsvecka

Och jag som är typ pank för en gångs skull, hur ska detta gå?
Faan, jäkla pengar, har aldrig käns mig så här fattig.
Men, och det finns ett men, nu ska jag istället fokusera på att bli rik på livet.
Skitsamma om jag begravs i guldkista blingad med diamanter liksom, det är inte inte pengar jag vill hålla i på min dödsbädd, det är  istället en varm hand och mina minnen jag vill ha då, om ni förstår hur jag menar.
Så det är vad ska göra nu.
Imorgon blir det gayday med allt vad det innebär (fast kanske blir lite fusk?) och sen händer det grejer varje dag tills på torsdag.
Så det blir att råplugga i slutet av veckan i princip.
Pjuh.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Rätt inställning! Det är synd att många inte tänker på det sättet, livet är för värdefullt för att slösas bort på pengar!

2009-08-07 @ 09:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se