Rapportering från gay-day

Mina skrattmuskler har verkligen fått motion idag.
Först kollade vi på Pride och det var både glädjande och roligt att kolla på.
Att Linn fick en Festis kastad på sig var bl.a. en av roligheterna förutom alla de som hade klätt ut sig lite annorlunda för dagen.
Glädjande var det att se Golden girls (äldre lesbiska kvinnor) åka i små vagnar, se ett långt tåg som gick under banderollen "Stolta föräldrar", präster, poliser och alla politiker som tagit sig tid för att visa att de stöttar HBT-folk och paraden.
Har tagit en del bilder på schpektaklet, men de får komma upp senare (liksom bilder från midsommar, Göteborg, kryssningen mm..).

Direkt efter paraden såg vi Brüno.
Achtung så galet rolig film det var!
Synd att man hade sett de flera scener ifrån filmen redan, men det fanns som tur var massa mer att skoja om :D
Jag ger filmen 4/5, tycker den var roligare än Borat till och med.
Så nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Men, behöver ju nu inte se den, fick den återberättad av dig, men jag skratta ju emellanåt, medans du berätta så jag missa inte de roliga skämten.

2009-08-07 @ 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se