Bloggstavning

Okej att bloggen man har är ens egen, iallafall i viss mån, men att stava dåligt stör mig enormt.
Det ser inte bra ut och det är puttenuttigt, men FEEEL!
Värst just nu är nog sms-stavningen som drabbat landet, ni ska se hur nerkortat jag skriver i mobilen, men det kan knappast någon beskylla mig för att göra här.
Exempel på vad jag menar är att man förkortar Idag till Ida, vilket ju får en att tänka; Ida, vilken jävla Ida pratar vi om?
Ett annat exempel är när man skriver om sig själv som Ja istället för Jag, sjukt störande det med, då man får fram ett helt annat ord.
Se själva hur konstigt det blir:
Ja var med Ida ida.
Ja, där fattade man ju inte mycket.
Det är helt okej att ha dyslexi, men problemet är att de jag pratar om inte har det, men vete fan vad de har istället...
Skärpning på stavningen blogg-people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se