Ett sista inlägg

Jag har några årsdagar att fira!
Visste inte det förrän jag såg i almanackan.

Det var 2 år sedan jag var inne i spökhuset på Grönan för första gången.
Fyy för alla som var på mig och skrämdes innan vi ens var inne i huset.
Ni får sluta upp med det, det är ju inte ens en utmaning längre, haha.
Alla vet väl vid det har laget hur skrajsen jag är för plötsliga saker :)

Det var 1 år sedan jag var i Göteborg med Carro.
Eller ja, jag var ju med Carro i Gbg ganska nyligen, men nu snackar vi första gången hära.
Då blev det också första gången jag åkte PaddanLisebergsbanan, Balder och första gången jag smakade en havssalt-chokladpralin (eew för den).

För övrigt var det 0 år sedan det var idag, haha.
Lite nattligt trötthumor så där :)

Annars vill jag skriva det jag inte vågar på fb - Jag blir så trött!
Kom på att det var jättelänge sedan jag skrev nån status på fb, blir väl mest att kommentera andras, plus andras bilder och lägga upp egna.
Fejsan är nog inte så het om 10 år spår jag i min kristallkula.
Någon som vill höra några andra visheter från mig? :)
Det får i sådana fall bli imorgon, nu drar vi ut internetet och koncentrerar oss i böckerna i en, två timmar så hörs och störs vi imorgon istället.

PS. Läste några inlägg med Camilla i helgen i min gamla blogg. Jag var så bra och rolig, fattade nästan inte att det var jag som skrivit det jag läste, haha. Inte att jag gått och blitt dålig på äldre bloggdagar, men jag skrev klart annorlunda. Som jag skrivit förut, jag måste, måste ta tillvara på alla de inläggen.
Vågar inte tänka på hur många de är (hade ju min grej med ett inlägg om dagen varje år, så 365 gånger ca 3-4 år?) men det vore såklart askul att ha dem kvar och läsa dem om 5 år, 10 år, 20 år, 50 år! DS

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hhaha, som jag sa och nu även säger, de var personligare på någe vis, hela du lyste igenom de texterna=)

2009-08-20 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se