Fem filmer på tre dagar

Har sett Mamma Mia, Vicky Cristina Barcelona, Step Up 2, Superhero movie och The hottie and the nottie (jag skäms nästan över att skriva det) över helgen.
Bäst var Mamma Mia, coolast var Step Up 2, konstigast var Vicky CB, Superhero movie var barnsligast och jag somnade till Paris film...
Jag brukade inte kolla så mycket film och var inte en filmtjej, men nu så vet jag inte.
Det är väldigt skönt att bara ligga i soffan och kolla på film, speciellt när man ser på filmer som man liksom dras med in i handlingen, om ni förstår vad jag menar?
Det är sådana filmer jag gillar.
Det, och komedier där man får skratta och blir underhållen till tusen, inget slår dem.

Kommentarer
Postat av: Vicky

JAg har köpt Bert hela säsongen på en skiva oc inte utan min dotter för 100 kr för båda om du vill låna sen

2009-08-19 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se