Finbesök

Hade det för en vecka sedan också, och nu var det alltså dags igen.
Har fått en massa grejer som jag behövde och slapp laga både lunch och middag - superbt!
Och när vi ändå snackar vill ha-business hoppas jag på att jag kommer få en stor, myspys collagetröja och stövlar också.

Vad som inte var lika bra är att jag vaknade med fet huvudvärk och att jag inte skrivit något på hemtentan idag.
Eftersom jag var lite desperat tog jag faktiskt till en alvedon.
:o
Chockerande, eller hur?
Jag som inte brukar ta sånt förutom när det är en sista utväg.
En bra sak med att jag tog piller var att jag såg att bäst före-datumet snart är slut på dem, så snart måste jag ladda upp med nya av sorten som smälter i munnen.
Hoppas det finns kvar och att alla inte börjat ladda upp med piller inför den ev. kommande svininfluensan, ursäkta, den nya influensan som de har döpt om den till.
Läste en krönika om nån som skulle göra det i Metro och hur många läser inte den tidningen (och kan få samma idé)?

På tal om idéer har jag åter igen börjat fundera på om jag ska testa köra på en civilekonomexamen också?
Fast kruxet med att det enda jag vill läsa är marknadsföringsdelen, inte redovisningen och bla, bla, bla...
Kanske ska slänga iväg ett mejl och kolla hur det funkar med dubbelexamen, med studiemedel och sånt.
Plus att jag måste orka med att plugga några extra år, haha.
Vill nog i sådana fall plugga någon annanstans än Västerås, kanske gå tillbaka till rötterna?
Jag vet inte, det är bara tankar än så länge.
Nå, nu har jag skrivit mer än några rader, antar att vi skrivs imorgon!
XOXO

Kommentarer
Postat av: gossip girl

wiie

2009-08-22 @ 22:34:37
Postat av: Schamilla

ohh, hjälp... minst sagt... då måste det ha varit riktigt illa.

2009-08-23 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se