Heja Upplands-Bro!


Jag tycker Körslaget är ett program som failar att underhålla mig, men nu i höst/vinter tänker jag absolut titta!
Varför det då?
Jo, Caroline af Ugglas ska nämligen vara med, och hon bor i min gamla hemkommun Upplands-Bro som då ska ställa upp med en kör.
Det kommer bli sjukt kul att se vilka som kommer vara med.
Jag tänker inte sträcka mig så långt att jag skulle ringa och rösta på henne (men jag kan tänka mig att hon kommer rätt långt eftersom hon varit med och skapat programmet) men jag lär titta på det första programmet och sen får vi se.
Men vad roligt att det händer saker därhemma.
Sjung för ett drogfritt Upplands-Bro liksom, hahaha... :D

Läs mer här:
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1674678/det-var-sjalvklart-att-jag-tackade-ja

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hahhaha, vad rolig du är hahahah!

2009-08-18 @ 10:48:31
Postat av: Lejonstrand

Jag vet :D

2009-08-18 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se